Można by powiedzieć korepetycje...

Czy ktokolwiek jest w stanie podjąć się wyzwania które polegałoby na udzielaniu mi "korepetycji" z elektroniki? Podstawy znam ale nie rozumiem niektórych układów analogowych, cyfrowych nie znam...mam mało doświadczenia itp.Czasem coś zbuduje ze schematu, ale pomimo, że wiem do czego służą poszczególne elementy obwodu nie rozumiem jak on ten układ działa...Generalnie chodzi mi o to by ktoś od czasu do czasu odpowiedział na moje pytania za pośrednictwem gg lub e-mail.Fajnie by było gdyby ktokolwiek zgodził się mi pomóc w zrozumieniu elektroniki...

Mój numer gg: 3191121

Reply to
Jastrząb

Użytkownik "Jastrząb" snipped-for-privacy@interia.pl napisał w wiadomości news:04061020380465@polnews

Mądrze sformułowane pytanie zazwyczaj doczekuje się wyczerpującej odpowiedzi. _Mądrze_ tzn. zadane w sposób świadcżacy o tym, że autor najpierw poszukał w książce, poszperał w archiwum, pomyślał, spróbował coś zrozumieć a teraz już wie... o co pytać. Wtedy wiadomo, że odpowiadać warto, a bajty nie pójdą na marne. Najgorzej mają ci, którzy wpadają na p.m.e. po gotowca do pracy domowej. O... tych to grupa potrafi "wyczerpać" ;-)

W takim razie pytaj ;-)

Reply to
Marek Dzwonnik

to jest *grupa* *dyskusyjna* i _TU_ sie dyskutuje, a nie na "mailu" czy innym czacie. dzieki temu - wiedza nie gine w Twoim ołtluku, ale zostaje w necie dla innych, ktorzy by tego akurat szukali...

Psychik

Reply to
Psychik