Monitor ma zamiar sie sp...

Pn 11 sie 2003 04:35:54p, "ammpp" napisal(a):

ja na swoim mam ladna tecze wlasnie na skrajach ekranunajbardziej na srodkach, mniej w rogach, wszyscy mysla ze to tapeta bo ladnie wyglada, nom ale nieciekawie bo kolory zmienilo strasznie i mam to na stale... sam nie wiem co z tym zrobic...

--
pozdr.  Dygi [GG 1027078]
dygimail(at)poczta(dot)fm

Sprawd¿ uk³ad degausingu. pozdrawiam Jacek

- sklep z trafopowielaczami do monitorów

U¿ytkownik "Dygi" napisa³ w wiadomo¶ci news:Xns93D49549B90F0dygimailpocztaonetpl@213.180.128.20...

Reply to
Jacek

Pn 11 sie 2003 05:15:53p, "Jacek" napisal(a):

moze kolega bardziej lopatologicznie? zagladam tutaj przez czysta ambicje zabrania sie za cos co mnie pociaga, lecz to chyba jeszcze nie moj poziom... czy przez powyzcze mam rozumiec otwarcie monitora i sprawdzenie takowego ukladu?

--
pozdr.  Dygi [GG 1027078]
dygimail(at)poczta(dot)fm

chodzi o rozmagnesowanie kineskopu, jest wbudowany uklad do tego, lecz czasem nie pomaga, ja wtedy bawie sie silnym magnesem badz petla rozmagnesowujaca od "Rubina " zasilana z 24 V... trzeba z nia odtanczyc magiczny taniec monitorem:)

Reply to
Grzegorz Kasprowicz

Tuesday, August 12, 2003, 11:58:24 AM,Grzegorz Kasprowicz nastukał(ła):

GK> chodzi o rozmagnesowanie kineskopu, jest wbudowany uklad do tego, lecz GK> czasem nie pomaga, ja wtedy bawie sie silnym magnesem Tym mozesz co najwyzej narobic jeszcze wieszych plam na ekranie - stalym polem magnetycznym tylko spieprzysz zamiast rozmagnesowac. GK> badz petla GK> rozmagnesowujaca od "Rubina " zasilana z 24 V... trzeba z nia odtanczyc GK> magiczny taniec monitorem:) no juz lepiej - a mozna to tez robic LUTOWNICA TRANSFORMATOROWA - i zamiast grota zalozyc cewke z drutu elektroinstalacyjnego np. 1.5 mm2 - kilkadziesiat zwojow, w zwyklej izolacji. Ja tak od lat rozmagnesowuje glowice w magnetofonach - wlaczona cewke nalezy zblizyc do rozmagnesowanego przedmiotu i po "poglaskaniu" bez wylaczania oddalic spokojnym ruchem na pewna odleglosc. Wylaczenie w bliskosci moze w niekorzystnym przypadku (na szczycie sinusoidy) spowodowac namagnesowanie na nowo - a slabnace pole zmienne tego nie zrobi.

Reply to
=?Windows-1250?B?o3VrYXN6IEJvbGVzdGE=?=