Monitor

Witam mam nastepujacy klopot z monitorem Bridge 15 cali. Otoz co jakis czas znika na nim czerwony kolor. Po wylaczeniu monitora kolor, powraca na jakis czas po czym znow znika. Sa takie dni ze nic nie pomaga i nie ma czerwonego. Zdazaja sie tez takie ze wszystko jest ok. Karta graficzna sprawdzona, a wiec wnioskuje ze to wina monitora. Prosze o wszelkie sugestie w tej sprawia. Monitor byl juz raz w naprawie. Pan powiedzial ze wina lezala po stronie zimnych lutow. Jednak kilka dni po tym ja wydalem 50 zl sytucja znow sie powtarza. Nie wiem czy jest sens robic ten monitor.

Reply to
urug21

Kłopot z monitorem ma pan od naprawy. Ty możesz mieć kłopot z panem od naprawy (ale nie powinieneś). Zawieź czym prędzej monitor z powrotem i powiedz że kolor zanika nadal. Powinien to naprawić w ramach gwarancji ponieważ zimny lut nie został skutecznie usunięty.

Reply to
satel

satel napisał(a):

Niestety Pan jest tak nie mily ze juz wiecej nie zawitam w jego zakladzie, chyba ze z rzecznikiem praw konsumenta. Zapytam moze czy wie ktos jakie moga byc przyczyny znikania koloru czerwonego? Teraz np od 5 godzin bardzo dobrze. Ja juz nie wiem co to moze byc.

Reply to
urug21

Bycie miłym to nie jest podstawowe zajęcie pana od naprawy. Powinien natomiast usunąć usterkę za którą juz raz skasował pieniądze w krótkim okresie czasu. Chyba że w opisie coś pominąłeś.

Bardzo możliwe że usunął jeden zimny lut za mało. Przerwy najczęściej tworzą się na płytce kineskopu przy elementach które nagrzewają się podczas pracy (układy scalone, tranzystory, podstawka kineskopu).

Reply to
satel

Jesli pojawia sie i znika, to zazwyczaj jest to zimny lut.