"nie wstaje" monitor

witam! jaka jest przyczyna "niewstawania" monitora. objawy: po bezczynnosci pracy komputera i przejsciu w stan uspienia nie wstaje. Brak reakcji na klawiature czy tez myszke. Pomaga kilkakrotne wylaczanie i wlaczanie monitora. Zaskoczy za n-tym razem choc nie zawsze.

model to PROVIEW 772M 17"

p.s. czy istnieje mozliwosc kupna przewodu sygnalowego z monitora do karty graficznej i jaka jest ewentualna cena ?

prosze o wskazowki

Reply to
mis

| witam! | jaka jest przyczyna "niewstawania" monitora. | objawy: po bezczynnosci pracy komputera i przejsciu w stan uspienia | nie wstaje. Brak reakcji na klawiature czy tez myszke. | Pomaga kilkakrotne wylaczanie i wlaczanie monitora. Zaskoczy za n-tym | razem choc nie zawsze. | | model to PROVIEW 772M 17" | | p.s. czy istnieje mozliwosc kupna przewodu sygnalowego z monitora do | karty graficznej i jaka jest ewentualna cena ? | | | prosze o wskazowki

Nie wydaje mi sie zeby byla to wina kabla sygnalowego, raczej cos jest nie tak z zasilaczem monitora, no ale po takim opisie uszkodzen to tylko zlota kula i wrozenie z fusow. Trzeba obadac na czym zbudowany jest zasialcz, czy sam zasilacz startuje za kazdym razem etc......takze nie jest to takie proste

Coz ja moge tobie poradzic, chyba tylko serwis jesli nie masz umiejetnosci pracy z miernikiem lutownica i schematami ...

Pzdr Marcin

Reply to
Makxio

Jets jeszcze jedna możliwość. Jeżeli na kompie jest OS win98, to wielce prawdopodobnym jest problem z windowsem a nie monitorem. Sprawdziłbym to z innym kompem (nawet jeżeli OS jest inny niż wymieniony wcześniej). Win98 to jest taka franca, że nie zawsze daje się wybudzić ...

G.B

Reply to
Grzegorz Brzęczyszczykiewicz

kabel sygnalowy to inna bajka (jest uszkodzony i gubi kolor na monitorze). Co do zasilacza dzieki za rade

Reply to
mis