monitor sie wylacza

witam, monitor lcd asus VK193D, po kilku sekundach gasnie obraz (ekran robi se czarny, a nie wylacza tak jak z pradu). dioda power sie caly czas swieci tak jakby wszystko bylo ok. pomaga ponowne wylaczenie (powerem) i wlaczenie - obraz znowu pojawia sie na 2-3 sekundy. co to moze byc i czy jest sens to reanimowac.

Reply to
Imię i nazwisko

W dniu 14.06.2012 11:32, Imię i nazwisko pisze:

Prawdopodobnie uszkodzeniu uległ inwerter.

Można to naprawić, ale nie na odległość.

Pozdrawiam,

Reply to
Michał Smolnik

W dniu 14-06-2012 11:38, Michał Smolnik pisze:

;] jakie pi razy oko koszty?

Reply to
Imię i nazwisko

W dniu 2012-06-14 14:02, Imię i nazwisko pisze:

10 min roboty + element/elementy za 5zl..
Reply to
wchpikus

- jakie 100 zł, przecież pan tylko przelutował rezystor

- 1 zł za rezystor, 99 zł za to że wiedziałem który

Reply to
Adam Wysocki

W dniu 14-06-2012 11:32, Imię i nazwisko pisze:

ktos na terenie trojmiasta chetny do naprawy?

Reply to
Imię i nazwisko

Powitanko,

Potwierdzam, ksiazka chyba do 8 klasy. Ze tez nie tylko ja to pamietam;-) Cos mi sie majaczy, ze facet spal obok tej maszyny, cos tam kreda rysowal i na koniec wlasnie taka diagnoze wygenerowal:-)

Pozdroofka, Pawel Chorzempa

Reply to
Pawel "O'Pajak

W dniu 2012-06-15 09:57, Ukaniu pisze:

Juliusz Jerzy Herlinger "Niezwykłe perypetie odkryć i wynalazków" W moim egzemplarzu (wydanie z 1974 roku) rzecz jest na stronie 24 - specjalista nazywał się Steinmetz, zwojów jako żywo było 13, rachunek opiewał na 1000$.

Pozdrowienia, MKi

Reply to
MKi

Powitanko,