Jak otworzyć monitor NOKII?

Witam!

Jak w tytule. Chodzi o 17" Nokie 447 Zi. Chylę czoła przed fińskimi (a może już chińskimi?) inżynierami z Nokii. Pierwszy raz w życiu przytrafiło mi sie coœ takiego! Po ponad trzech godzinach dłubania œrubokrętem w obudowie pojawiła się szpara, a raczej dziura, ale za nic nie mogę jej otworzyć tak, aby miec pewnoœć, że da się zamknšć.

Ktoœ może ma pomysł, albo po prostu wiedzę ?

Pozdrawiam -

Reply to
Inzynier

Użytkownik "Inzynier" snipped-for-privacy@o2.pl napisał w wiadomości news:bom4s6$nha$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...

Teraz pozostaje Ci tylko łom :>( Te obudowy otwiera się specjalnym kluczem, zrobionym z mosiężnego płaskownika 2x8x50 mm.

R.K.

Reply to
Ryszard

Użytkownik "Inzynier" snipped-for-privacy@o2.pl napisał w wiadomości news:bom4s6$nha$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...

:-)

ze 2 lata temu otwieralem ale po godzinie walki z bezradnosci urwalem zatrzaski

Reply to
Andy

Użytkownik "Inzynier" snipped-for-privacy@o2.pl napisał w wiadomości news:bom4s6$nha$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...

Nie wiem czy pomoge, ale ostatnio walczylem z Nokia 449Xi U mnie bylo tak, ze z boku, tam gdzie lacza sie 2 czesci obudowy byly takie szczeliny i tam trzeba bylo wcisnac cos plaskiego zeby odgiac zatrzask i obudowa puszczala, ale dlugo mi z tym zeszlo.

pozdr.

Reply to
Ghost

Dzieki Wszystkim za rady. Domyślałem się, że to coś w stylu "farcuskiego klucza". Pozostaje mi tylko wypróbować. Dam znac jakie efekty.

Reply to
Inzynier