Moduł RDS...

Czy jest możliwe zbudowanie modułu RDS do radia nie posiadającego RDS-u? Oczywiście miałoby to bazować na jakimś LCD alfanumerycznym... Czy ktoś miał coś wspólnego z czymś takim? Jaki może być orientacyjny koszt takiego enterprise? :)

Reply to
Maciek C

Hmm, byłbym wdzięczny gdyby udało Ci się to znaleźć :)

Reply to
Maciek C

Maciek C snipped-for-privacy@idea.net.pl> napisal nam:

Tak, luzik - ep.com.pl i poszukaj w archiwum, sam robilem RDS ale do wierzy a dekoderm był pc, spalilem scalaka z wierzy, to sie dalo naprawic ;-) no ale dzialalo. Pozniej cos padlo i juz sie tym nie zajmowalem bo slucham tylko tok fm, maryja ;-) albo niczego.

Do pc jest banalne, kilka elementow, z dekoderem juz trudniejsze ale caly projekt byl w EP.

można. Są nawet gotowe do kupienia podłączane pod wyjście NF. Filtr MPX przepuszcza wystarczająco dużo. Kiedyś kupiłem takie cudo za jakieś 20EUR. Muszę poszukać, gdzie to wraziłem. Rok temu mi radio w wieży szlag trafił, a nowe ma RDSa.

Waldek

Reply to
Waldemar Krzok

Dnia 2004-12-30 23:25, Użytkownik Maciek C napisał:

Niedawno ktoś oferował taki dekoder na Allegro ale w tej chwili nie mogę go znaleźć. Być może za jakiś czas pojawi się następny.

Reply to
badworm

popatrz tu

Odpowiadajac na priva usun "-usun-to-" z adresu

Reply to
Nexus