Moduł (bateria Li-Ion) 502030

Witam Was

Poszukuję - na razie bezskutecznie - modułu baterii akumulatorków Litowo-jonowych o oznaczeniu jak w temacie. Pochodzi on z odtwarzacza MP3 jakiejś chińskiej firmy. Szukałem już na Allegro i w google ale jedyne co znalazłem to aukcje na E-bayu :( Niestety nie mam tam konta a i koszty przesyłki uczyniły by przedsiewzięcie nieopłacalnym.

Czy ktoś mógłby pomóc w zdobyciu tego u nas w naszym pięknym kraju ?

Napisy na samym module baterii wyglądają dokładne tak:

250 mAh PL 502030 0507133

Znalazłem stronę producenta

i w zasadzie nic poza tym.

Wdzięczny będę za wszelkie sugestie na temat jak zdobyć za rozsądne pieniądze tą paczkę akumulatorków.

Pozdrawiam

Reply to
=pepe=