Bateria Li-Po - ładowanie ładowarką Li-ion

Witam.

Chcę zrobić "moda" wskaźnika oscyloskopowego DSO-150 wsadzając bateryjkę aby był przenośny. Mam Litowo-Polimerową z telefonu Sony Erisccon typ BST-43 3.7V 1000mAh oraz ładowarkę Li-ion opartą na TP4056.

- nie zniszczy mi tego Li-Po?

- czy ustawienie max 500mA prądu będzie dobrym prądem ładowania (czyli opornik Rprog okolice 2.5k)?

Pozdrawiam

Reply to
Irokez

Nie powinna, chemia jest przecież taka sama.

Czyli 0,5 C. Powinno być OK.

Choć specem od baterii nie jestem i za pożar nie odpowiadam :)

Reply to
Queequeg