Miniaturowy licznik LCD

Hello All,

Podczas porządków odnalazłem kupiony wiele lat temu licznik LCD. Wygląda jak ten:

nie jest to taki sam licznik, jak sprzedawała Cyfronika - nie ma miejsca na baterię. Z drugiej strony 4 piny z jednego boku i jeden pin z drugiego. Zero oznaczeń :( Z tego, co pamiętam - miał to być rewersyjny licznik.

Nie mogę odnaleźć śladu papieru od niego :( Jakby ktoś coś wiedział - będę wdzięczny.

Przy okazji - mam 6 sztuk TIL311 - jak zobaczyłem aktualną cenę, to mało co z krzesła nie spadłem ;)

wykorzystane w wojsku.

--
Marek
Reply to

S.

Reply to
Sylwester £azar

[...]
--
Best regards,
 RoMan

W Polsce to nawet ze trzy dolary :)

-- butek Safety note: Don't put all your enriched uranium hexafluoride in one bucket. Use at least two or three buckets and keep them in separate corners of the room. This will prevent the premature build-up of a critical mass.

Reply to
butek

--
Best regards,
 RoMan

--
Marek
Reply to

--
Best regards,
 RoMan

--
Marek
Reply to

PMLCDL mam 5 sztuk. To jest kilka razy mniejsze i jest to na pewno licznik.

Ale co mam poprawić? Adres jest oznaczony poprawnie jako „inwalid”... Netia odbrała mi go jakiś czas temu :(

To strona główna...

Miała być wersja dwukierunkowa...

Wymiary się zgadzają.

Dzięki :)