miernik cyfrowy

A może to w wyniku padniętej baterii? może się wylała? Na pewno nie zawadzi skoczyć do sklepu, kupić ćwiartkę spirytusu i umyć - dokładnie to wykąpać. Objawy jakby na to wskazywały. Resztę spirytusu ....

Władysław

Reply to
Władysław Skoczylas

Gościu, co się zwie "Władysław Skoczylas" wysłał w kosmos takie rzeczy:

:DDDDDDDDDD

Staropolski Duch! To rozumiem! Wniesmy to do europy zamiast prochów!

Reply to
szczupx

właśnie nie bardzo :(

bateria była "alkaiczna" - wiem to nie przeszkadza żeby się wylała

ale miernik w środku jest czyściutki

jak zepsułem go po raz pierwszy to też niby był bezpiecznik (który się spalił) ale oprócz tego poszło coś jeszcze - nawet po wymianie bezpiecznika nie działało tak jak trzeba...

a spirytusem to będę smutki zalewał a nie miernik...