Meratronik V543.

Cześć,

orientujecie się może, czy miernik Meratronik (chyba) V543 (wersja z pomiarem rezystancji) ma możliwość komunikacji ze światem?; z tyłu z tego co pamiętam, są jakieś złącza. Czy istnieje możliwośc odczytania wartości z displeja? Nie myśle tutaj o takich frykasach jak RS232 :) Widziałem z tyłu jakieś zaciski śrubowe i chyba duużego Canona DB, około

30 pinów.
Reply to
Filip Ozimek

Powitanko,

Jesli to jest cos podobnego do panelu v640, to na wyjsciu sa: kazda cyfra osobno w kodzie BCD.

Pozdroofka, Pawel Chorzempa

Reply to
Pawel "O'Pajak
Reply to
Marek Dzwonnik
Reply to
Marek Dzwonnik

Marek Dzwonnik napisał(a):

Dziękuję, właśnie zassałem. Swoją drogą, te mierniki są bardzo porządne (lub łatwo się serwisują) bo widziałem całkiem sporo działających egzemplarzy.

Reply to
Filip Ozimek

Mam inne urządzenie z takim złączem, zrobionym w "standardzie" zbliżonym do meratronika. Zmajstrowałem sobie "przejściówkę" na RS232 na atmedze. Działa miodzio.

TP.

Reply to
Tomasz Piasecki

Powitanko,

Kiedys to sie budowalo solidnie. Moja praca dyplomowa wspolpracujaca z podobnym miernikiem (w pH-metrze) dzialala kilkanascie lat i przezyla szkole...

Pozdroofka, Pawel Chorzempa

Reply to
Pawel "O'Pajak

Moze po prostu duzo ich bylo.

Porzadne sa srednio, a serwisuja sie fatalnie - pisze na podstawie jednego :-) Niby zrobione z typowych kosci i nawet sa schematy, ale potrafi sie uprzec :-)