Male MOSy

Witam,

czy mozecie mi polecic jakies tanie i latwe do kupienia tranzystory MOS (zarowno P i N) do malych pradow, dajace sie sterowac poziomem logicznym (i to najlepiej na 3,3V), w obudwach SMD, najlepiej malych, np. SOT-23. Chodzi mi o tranzystory malej mocy ogolnego zastosowania na prady do 100 mA, takie polowe "odpowiedniki" BC807 albo BC847. :-)

Pozdrawiam Piotr Wyderski

Reply to
Piotr Wyderski

Użytkownik "Piotr Wyderski" snipped-for-privacy@ii.uni.wroc.pl> napisał w wiadomości news:ctij69$elb$ snipped-for-privacy@news.dialog.net.pl

Nie pamiętam Vgt, ale spójrz np. na BSS123(n), BSS138(n), BSS84(p).

Reply to
Marek Dzwonnik

Dzieki, porozgladam sie za nimi.

Pozdrawiam Piotr Wyderski

Reply to
Piotr Wyderski

Użytkownik "Piotr Wyderski" snipped-for-privacy@ii.uni.wroc.pl> napisał w wiadomości news:ctj2jr$pma$ snipped-for-privacy@news.dialog.net.pl

Kupowałem w MSelektronik-u, ale bywają w wielu miejscach.

Reply to
Marek Dzwonnik