Mają wszystko...

I to w dobrych cenach:

Prawie złożyłem zamówienie...

Reply to
Marek

He, he.

Kiedyś złożyłem zamówienie w podobnie działającej firmie, też miała w nazwie semiconductor. Ba, nawet stronę w polskiej wersji, i to nieźle przetłumaczonej.

Na szczęście, nie zdążyłem zapłacić.

jp

Reply to
jacek pozniak

Oni działają na kilkudziesięciu domenach.

(aka
(aka
(aka
(aka
/
(aka
(aka

Jestem pod wrażeniem merytorycznego dopracowana oferty, mają większość chodliwych półprzewodników, dość wiarygodny interfejs wyboru produktu. U mnie warning she zapalił przy drugim produkcie w koszyku, gdy zacząłem u nich znajdować układy których NIKT nie ma. U nich są w tys. szt i to fantastycznej cenie.

Reply to
Marek

Marek napisał(a):

Stany magazynowe zbyt modelowe, tj. bez zróżnicowania.

Ładnie kroją łośków:

Pomijając resztę firm które zapodałeś.

Reply to
alojzy nieborak

in <news: snipped-for-privacy@news.neostrada.pl>

user Marek pisze tak:

Mialem coś kupic w takiej firmie ale ze adres blisko mnie podjechałem zobaczyc na zywo te skarby ;) Oczywiscie nic tam nie było.

Reply to
PiteR

wtorek, 16 sierpnia 2022 o 13:31:45 UTC+2 PiteR napisał(a):

Ale nic w sensie:

- nie było towaru,

- nie było sklepu,

- nie było budynku,

- nie było adresu?

Reply to
Dawid Rutkowski

Ja się nadziałem na micro-semiconductors.hk Nawet sobie pokorespondowałem ze sprzedawcą. Ale, jak się upierał przy płaceniu przelewem, a nie kartą

- odpuściłem.

Pozdrowienia,

MKi

Reply to
MKi

in <news: snipped-for-privacy@googlegroups.com user Dawid Rutkowski pisze tak:

nie było sklepu

a wybór mieli czego dusza zapragnie.

Reply to
PiteR

wtorek, 16 sierpnia 2022 o 17:43:36 UTC+2 PiteR napisał(a):

A co było?

To w sumie też nie jest małe zadanie zrobić taką bazę dla sklepu.

No to może teraz dać im nowe zadanie - pozamawiać jakieś super ilości towaru, żeby zwrócić na siebie uwagę, a potem zacząć negocjować warunki płatności ;>

Ciekawe, czy na tyle ten system "dobry", że jak czegoś zamówisz jakąś ilość, to stan magazynowy się zmniejsza, czy też zawsze jest taki sam, "stoliczku nakryj się" ;>

A to ilości to jakieś podejrzanie "okrągłe" czy jednak cwaniaki? Czy to w "cudowne dziecko" czy w "mów mi rockefeller" było: "ale się zdziwią, jak zobaczą, że wszystkie banknoty mają ten sam numer - próbowaliśmy nawet zero, ale nie wyszło" - choć z drugiej strony to czy to jakiś kłopot? Choć jak to było z milion dolarów to się mogą w banku centralnym jednak dość szybko kapnąć, a w jednym sklepie to raczej też trefnie wydawać więcej niż jeden banknot na raz. Hmm, ciekawe, czy bankomaty mają taką funkcję, że sprawdzają numery, czy nie takie same, i/lub mają czarną listę banknotów (podobno liczarki w marketach fotografują banknoty które idę do worów do konwoju, sporo pamięci trzeba)?

Reply to
Dawid Rutkowski

W dniu 16.08.2022 o 15:52, MKi pisze:

A wystarczy sprawdzic czy jest "s" po http, pomijam, ze przegladarki same wrzeszcza

Reply to
Ghost

W dzisiejszych czasach to nie jest zaden wyznacznik bezpieczenstwa. W letsencrypt masz certyfikat za darmo - bez żadnego sprawdzania. Inne Geotrusty za kilkanaście dolarów. Żadna przeglądarka nie zawrzeszczy

c.

Reply to
Cezar

No pacz - a powinna wrzeszczeć jak cetyfikat z letsencrypt albo z geotrust... A moja na http to w ogóle nie wrzeszczy. Plugin potrzebny?

Reply to
Dawid Rutkowski

A dlaczego ma wrzeszczeć? Twoje przeglądarki mają ich certyfikaty wrzucone do zaufanych

Chrome twierdzi "not secure", FF ma przekreśloną kłódkę - innych nie wiem.

Reply to
Cezar

Ghost snipped-for-privacy@heaven.net napisał(a):

Na czym polega to "s" według Ciebie? Certyfikat potwierdza Ci tylko tyle, że domena z którą się łączysz jest faktycznie tą domeną. Tak jest np. na mojej stronie, która jest w sygnaturce. A więc masz jedynie potwierdzenie, że nie ma ataku man-in-the-middle i nie ma ingerencji w treść strony. W rozszerzonej wersji masz jeszcze określony podmiot, na który wydano certyfikat. Czyli, że wydawca certyfikatu zweryfikował tożsamość podmiotu, dla którego wydał certyfikat. Taką sytuację zauważysz na stronach banków i większych portali. Gdyby moja strona miała rozszerzony certyfikat, miałbyś poświadczenie, że należy ona do Grzegorza Niemirowskiego. Ale mam zwykły certyfikat, więc dostajesz tylko potwierdzenie, że połączyłeś się faktycznie z grzegorz.net a nie czymś innym. W każdym razie ciągle chodzi o tożsamość. Certyfikat nie poświadcza uczciwości, rzetelności itd. Poza tym obecnie już prawie nie używa się gołego http. Kazanie patrzenia czy jest "s" lub ikonka kłódki świadczy o mentalnym pozostaniu w latach 90.

Reply to
Grzegorz Niemirowski

Cezar snipped-for-privacy@tlen.pl.invalid> napisał(a):

Bezpieczeństwo ma wiele obliczy. Jednym z nich jest potwierdzenie tożsamości i tutaj SSL się sprawdza. Dla innych rzeczy owszem, nie jest wyznacznikiem. Wiele osób nie rozumie jak to działa i po SSL/HTTPS spodziewa się zbyt wiele.

Ja tu widzę posta pisanego bez sprawdzania. Oczywiście jest sprawdzane, czy domena jest Twoja.

Dlaczego ma wrzeszczeć? Certyfikat potwierdza, że domena się zgadza i to jest sprawdzane przez wystawcę (CA). Inaczej dane CA nie znalazłobby się na liście zaufanych danej przeglądarki.

Są też certyfikaty EV, które potwierdzają tożsamość prawną podmiotu, ale one są droższe i oczywiście wymagają dodatkowej weryfikacji. Być może kiedyś przeglądarki będą wrzeszczeć jeśli zobaczą certyfikat nie-EV, ale takie czasy jeszcze nie nadeszły.

Reply to
Grzegorz Niemirowski

Oraz ze jest w lancuchu zaufanych

Reply to
Ghost

No to sprawdz ktore z podanych linkow nie sa wrzskliwe

Reply to
Ghost

Ghost snipped-for-privacy@heaven.net napisał(a):

One nie działają lub jest jakieś under construction. Do czego zmierzasz? W przypadku strony z pierwszego posta przeglądarka marudzi na http i nie marudzi na https, co jest normalnym, typowym zachowaniem.

Reply to
Grzegorz Niemirowski

Zatem wprowadźmy certyfikat uczciwości i rzetelności, odpowiednio httpsu:// oraz httpsr://

Reply to
Marek

Prowokacyjnie zapytam: no to jest zaufaną czy nie? Można stronie ufać czy nie? Czy raczej już mamy tu różne pojęcia zaufania :)?

Reply to
Marek