lutowanie SMD na gorace powietrze :)

pozdrawiam,

Tomek

Reply to
tomm

A ktos widzial ta koncowke z gruszka lub jakas podobna poza RadioShackiem?

darnok

Dnia 2006-03-08, darnok snipped-for-privacy@anty.spam.ch> pisze:

Zastanawiam się czy czegoś takiego nie spróbować przystosować:

to ktoś i może powiedzieć czy jest rozbieralne na tyle ? (tzn tak by nie zniszczyć i móc używać obu funkcji)

Zresztą jak ktoś ma to prosiłbym niezależnie o opinię o tym jako o odsysaczu bo zastanawiam się nad kupnem ale nie wiem czy to nie zupełny szajs. Szukam czegoś taniego ale spełniającego swoją rolę.

Reply to
Jacek_FH

A wedlug ciebie da sie zrobic podobnie jak w pierwsyzm poscie - czyli wywalic tloczek i na koncu zapodac rurke, w srodek jakies druciki (plecionka) i zrobic male hot-air ?

Reply to
darnok

da sie Elwik takowe produkuje, mam go, ale uzywalem sporadycznie. Nie rzeszy ergonomia.

Reply to
Greg(G.Kasprowicz