LTRA - co to moze byc?

Witam!

Mam tutaj taką ciekawostkę: obudowa sot-23-5, na której napisano LTRA. Otoczenie tego układu wygląda na jakąś małą przetwornicę. Z uwagi na polaryzację tantali względem masy widać tam napięcie ujemne, które wygląda na wyjściowe, ponieważ jest podawane przez rezystor i kondensator jako sprzężenie na LTRA. Ze względu na wielowarstwowy druk nie mogę/ nie potrafię/nie chce mi się* określić topologii.

I tutaj pojawia się pytanie: co to jest? Zakładam, że LTRA to jedynie topmark który stanowi zakodowaną nazwę, jednak nie mogę znaleźć nic na jego temat.

Bardzo proszę o pomoc.

  • niepotrzebne skreślić
Reply to
Malinium

Hm - moze LinearTechnology, a moze nie zauwazyles wielkiego Ultra :-)

Malinium snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> pisze:

To dziwne, ja mogę znaleźć? Może masz jakiś anty-elektroniczny filtr w google? ;-)

lt1931?

Reply to
Patryk Sielski

Tak to jest jak sie cos robi w pospiechu...

Dzieki serdeczne.

Reply to
Malinium