LM337 SOT223 Czy ma ktoś odsprzedać 2-3 szt

Witam,

Jak w temacie. Nie mogę nigdzie znaleźć. No może poza digikey.

Pozdrawiam

Adam Górski

Reply to
Adam Górski

W dniu 13.07.2021 o 18:53, wowa pisze:

Dzięki. Teraz zobaczymy czy naprawdę to mają.

pozdrawiam

Adam Górski

Reply to
Adam Górski

W dniu 2021-07-14 o 09:22, Adam Górski pisze:

No a jak tam sprawa z przekaźnikiem się skończyła?

Reply to
Janusz

W dniu 14.07.2021 o 09:46, Janusz pisze:

Jako T-switch na N-MOSach.

---/ -------/ ------- | | / | | GND

Pozdrawiam Adam Górski

Reply to
Adam Górski

W dniu 2021-07-14 o 10:04, Adam Górski pisze:

Jakie n-mosy użyłeś i jakie spadki napięcia na nich masz?

Reply to
Janusz

Typu nie mam teraz pod ręką. VDSS=100V , Rds 2-3 mohm na tranzystor. Lekage current w temperaturze 125st < 10uA. W gałęzi pionowej SI2318 + zabezpieczenia od przedwczesnego włączenia.

Dałoby się nawet przełączać podczas przewodzenia bo mieszczę się w SOA. Tylko przełączanie musiałoby się odbyć w czasie poniżej 1ms. Żaden problem - raczej komplikacja.

4 x 3mohm jest + połączenia.

Parametry poza zasięgiem przekaźników.

Pomiarów nie ma bo to dopiero projekt.

Pozdrawiam

Adam Górski

Reply to
Adam Górski

W dniu 2021-07-14 o 11:12, Adam Górski pisze:

To są teraz jaja, tranzystor w sot23 ma 5A a pulsie 20A :) Normalnie szok co się dzieje teraz z nowymi elementami, parametry odjeżdżają w kompletny kosmos.

A to na pewno.

Oki :)

Reply to
Janusz

Ja właśnie uwaliłem taką lutownicę USB

Próbowałem niestandardowe tip-y i zwarłem wyjście. W sterowaniu grzałki siedzi taki podwójny MOSFET w obudowie SOP8

Id wytrzymuje 8A stałego, 32A w impulsie ale Vds o wiele mniejsze - ok

30V. RdsON na poziomie 20mOhm

c.

Reply to
Cezar

No ok, w sop8 są nawet mocniejsze, ale to co dał Adam ma obudowę sot23 czyli znacznie znacznie mniejszą i nóżki po jednej na elektrodę a nie jak w sopach 3 na żródle i 4 na drenie.

Reply to
Janusz

W tym co podawałem są dreny są tylko zdublowane bo w tej budowie są 2 tranzystory... c.

Reply to
Cezar