linux i rtl8181

Pawel napisał(a):

Walczę z podobnym tematem, dokładnie z RTL8186. O dziwo ma to zadziwiający stosunek możliwości/cena. Polecam darmowy SDK do programowania pod tą platformę, możliwości są naprawdę spore. Kolejny krok to RTL8650 z obsługą USB:) ale póki co to poza zasięgiem.

Pozdro

Reply to
Luk

In the darkest hour on Thu, 25 Jan 2007 10:48:32 +0100, Pawel snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> screamed:

Mam Edimaxa z USB za ca. 120zł. W ciągu miesiąca będę go flashował. Stosunek wydajności do ceny świetny. <:

Reply to
Artur M. Piwko

Polecam inne SDK z lepszym boot loaderem

nie jest to konkretnie pod RTL ale pod MIPS'a mozna adoptowac do wlasnych potrzeb!

Obsluguje platformy ARM, MIPS, PPC

Reply to
FunkNetz

In the darkest hour on Thu, 25 Jan 2007 14:41:14 +0100, spawel snipped-for-privacy@xxxxx.xx screamed:

Mój ma USB, dzięki czemu bariera 2MB przestaje być widoczna. Chyba, że zdążyły już potanieć do takiej bariery cenowej. Mam na myśli model BR-6104WB afair.

Reply to
Artur M. Piwko

In the darkest hour on Thu, 25 Jan 2007 14:41:14 +0100, spawel snipped-for-privacy@xxxxx.xx screamed:

Mój ma USB, dzięki czemu bariera 2MB przestaje być widoczna. Chyba, że zdążyły już potanieć do takiej bariery cenowej. Mam na myśli model BR-6204WB afair.

Reply to
Artur M. Piwko

Dnia 25.01.2007 Pawel snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał/a:

2 lata temu sie tym bawilem - robilem z tych AP 'resetowaczki' do modemow DSL. Modemy wieszaly sie tak, ze mozna je bylo zresetowac tylko od strony ethernetu logujac sie do nich. Wiec tani AP z RTL8181 to robil. Nie mialem wiekszych problemow ze zrobieniem wlasnego softu od zera na podstawei linuxa.

Jakbys grzebal z zapisywaniem flasha - nie ruszaj adresow od 0x do 0x20000 - tam siedzi bootloader i inne istotne rzeczy.

Reply to
Marcin Szczepaniak

Artur M. Piwko napisał(a):

Na pewno nie jest to model BR-6204WB i nie wiem skad wziales ten symbol jesli juz to BR-6204Wg ale ten nie ma USB kolega chyba strzelil sobie niezle piwko...:)

Reply to
Piotr

In the darkest hour on Thu, 08 Feb 2007 22:47:02 +0100, Piotr snipped-for-privacy@wp.pl screamed:

Kolega pisał z pamięci. Chodziło mi o BR-6104KP. (-:

Reply to
Artur M. Piwko