[Lame kłeszczyn] Syrena alarmowa

Witam ! Po myciu auta karcherem /komory silnika/ syrenka umarła :( Tzn. wyje ale tak cichutenko ze przy zamknietej masce nie slychac jej wcale. Zdemontowałem gadzine, wysuszyłem i nic nie pomoglo.... Potrafie wymienic elementy elektroniczne tylko nie wem jakie :| MA ktoś siakiś pomysł ? Aha syrenka jest z własnym zasilaniem.

Odwróć syrenę tubą do dołu i susz przez kilka godzin suszarką. Jak nie naruszyłeś membrany to będzie ok. Krótkie suszenie nie pomaga. Ja miałem coś podobnego. Po 2 tygodniach jeżdżenia w upale sama odżyła. Podobny motyw miałem z silnikiem. po myciu myjką ciśnieniową zaczął przerywać i stękać. Wyschnął i przeszło mu.

Reply to
Marek P.