NTSC-PAL i S-Video

Witam szanownych grupowiczow.Mam troche lamerskie pytanie.Probuje podlaczyc karte telewizyjna z TV-outem (STB Velocity 4400)do telewizora Philips 100 Hz).Uzywalem dotychczas chinchow jednak na ekranie bylo szaro i ledwo co mozna bylo odroznic jakies elementy obrazu.Zmienialem wszystkie parametry kart (PAL B,D,G,odswiezanie)ale bez efektu.Ostatnio wyczytalem w opisie karty ze posiada ona wyjscie TV ale w systemie NTSC.Zauwazylem jednak,ze jest to napisane tylko przy wyjsciu composit,czyli tym na chinch.Dlatego pytam,czy jesli podlacze kabel z wyjscia S-video karty do wejscia Euro w telewizorze cos sie zmieni?Poprostu chodzi mi o to,czy dla S-video system telewizji ma tez znaczenie.Dziekuje za odpowiedz. Gienek

Reply to
Gieno

nie

s-video to osobno chrominancja i luminancja. Composite robi się w ten sposób, że łączy się oba te sygnały.

Reply to
Jarek Andrzejewski