ładowanie baterii li-ion nokia 3310

Czy możliwe jest ładowanie baterii NOKIA przez podłączenie ładowarki impulsowej bezpośrednio do baterii (bez udziału telefonu). Zepsuła się komórka więc chcę wykorzystać baterię do innych celów. Wydaje mi się, że ładowarki biurkowe dostępne na allegro mają dodatkowo wyłącznie sygnalizator ładowania baterii. Nie chcę płacić za przesyłkę więc prosty sygnalizator mogę samodzielnie zmontować.

Reply to
gruby

LI-ion do Nokii ma wewnątrz układ kontrolujący ładowanie DW01 i tranzystory MOS. Ja podłączyłbym wprost do zasilacza od Nokii. Przy zasilaczu o większym napięciu dałbym ew kilka Ohm rezystor w szereg.

Reply to
Mariusz Dybiec