Łacze radiwe

czy lacze radiowe jest gorsze od lacza kablowego(teoretycznie), czy jest mniej stabilne yzn czy bedzie mi uciekal transfer?

Reply to
markolm

Kabel jest ciut bardziej niezawodny... że tak powiem... chyba, że sąsiad właśnie się okopuje

Reply to
Marek Lewandowski

Wednesday, September 10, 2003, 8:02:00 PM,markolm nastukał(ła):

m> czy lacze radiowe jest gorsze od lacza kablowego(teoretycznie), czy jest m> mniej stabilne yzn czy bedzie mi uciekal transfer? W trakcie burzy czesto sie zdarzaja zaniki transmisji (doswiadczam na wlasnej skorze) Ogolnie w praktyce lacz radiowych nie polecam. Ja nie mam innego wyjscia - i w takich sytuacjach powinny byc zakladane. Jesli masz mozliwosc bez drastycznego wzrostu kosztow - ciagnij kabel.

Reply to
=?Windows-1250?B?o3VrYXN6IEJvbGVzdGE=?=

markolm napisał(a) w wiadomości: ...

bedzie

pozdrowienia dla atcomu :/

pozdrawiam entrop3r

Reply to
entroper

tak, jest gorssze. Do tej pory spotkalem sie z jedna dobra technologia radiową LMDS alcatela. Inne technologie "popularne" czyli zapewne takie jakie masz na mysli nie sa zbyt dobre i w porównaniu z miedzią są gorsze.

W technologiach z ktorymi milam do czynienia albo brakowało full duplexu, albo uciekały pakiety itp. Ogólnie jak maz mozliwość położenia miedzi, to wybierz miedz. DSL po parze miedzianej zdiala zupelnie inaczej niz jakas tania technologia radiodosepu. Jesli chodzi o LAN to 100m skretki i Fast Ethernet jest duzo bardziej niezawodny i przyjemniejszy w uzyciiu niz WiFi (2.4 ghz)

W radiowych technologiach zwykle na samym linku jest opoznienie rzedu 40ms. (LMDS Alcatela ok 5ms)

Chyba troszke NTG

Reply to
Adam Kondrat

Czy masz może ochotę na skorzytanie z usług jednego z providerów rozprowadzających internet w Skierniewicach drogą radiową? Zanim podejmiesz decyzję proponuję poczytanie wątków na ten temat na grupie alt.pl.regionalne.skierniewice. Szczególnie polecam "Nie ma tego w Skierniewicach???" z maja br. Archiwum grupy jest do pobrania na

Meloman

Nic nie zastąpi solidnego połączenia kablowego, ale jak nie ma warunków, to oczywiście można stosować, tyle, że sprzęt wychodzi drożej, nie ma transmisji radiowej bez ewentualnej straty pakietów, ni i podatność na zakłócenia..., tak więc praktyczny transfer będzie odbiegał od teoretycznie mozliwego do uzyskania, ale jeżeli przy normalnej pracy nie będzie to odczuwalne, to nie ma problemu.

LFC

Reply to
LFC