Kwasek cytrynowy :-)

Konrad Rokicki
Reply to
Konrad Rokicki

"Jarek P." napisal:

Do cieplej wody sypnij troche proszku do prania (nie musi byc cale opakowanie :) Wrzuc plytke z papierem, zrob sobie 10 minut przerwy na kawe, wyjmij plytke i zdejmij papier. Jesli uzywasz prawdziwego kredowego powinien odejsc w jednym kawalku nie pozostawiajac na plytce praktycznie zadnych smieci. GRG

Reply to
Gregor

Dnia 2006-03-04, "Jarek P." <jarek[kropka] snipped-for-privacy@gazeta.pl pisze:

Stary wątek ale dodam tylko że spróbowałem z kwaskiem zamiast detergentu i powlekanym papierem z reklamówek sieci handlowych zamiast kredowego i mogę również się powtórzyć: Grupo, jesteś wielka !!!! :-))) Kto jeszcze nie próbował z pismami kobiecymi/reklamówkami - czas zacząć ;)

A przy okazji pytanie - jak wiercicie otwory ? Na razie robię to ręczną wiertarką na oko ale to co z tego wychodzi w żadnym razie nie przypomina linii prostych tam gdzie powinny one być :-/

Reply to
Jacek_FH

Dnia 2006-03-30, Marek S snipped-for-privacy@op.pl pisze:

Do odmoczenia papieru przyklejonego do płytki żelazkiem.

Reply to
Jacek_FH