Kupię enkoder inkrementalny

Jak w temacie. Po rozsądnej cenie. Średnica zewnętrzna maksymalnie 45mm. Zasilanie 5/12V DC. Rozdzielczość przynajmniej 200 imp/obrót.

Reply to
Muzykon

Ile to jest rozsądna cena ?? a tak 10 000 imp/obrót starczy ?

Reply to
Rock

Nie chcialbym wydać więcej niż 200 złotych. Jeśli chodzi o rozdzielczość to nie zależy mi na fajerwerkach. 200-1000 imp/obrót w zupełności wystarczy.

Użytkownik "Rock" snipped-for-privacy@wp.pl napisał w wiadomości news:f7b53e$cej$ snipped-for-privacy@node1.news.atman.pl...

Reply to
Muzykon

Więc zapraszam na rockykon małpa wp pl, mam kilka w zapasie, cos moze sobie wybierzesz ...

Reply to
Rock

Średnica zewnętrzna maksymalnie 45mm.

Może takie coś

Nowe raczej odpadaja. Za duzy koszt, niewspolmierny do zastosowania.

Użytkownik "Mirosław Jasiński" snipped-for-privacy@wp.pl napisał w wiadomości news:f7dhpf$j47$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...

Reply to
Muzykon

hm a zrobic samemu? stara kulkowa myszka i po klopocie

Reply to
PAndy