Koszt wykonania płytki PCB ?

Użytkownik "Adam Jurkiewicz" snipped-for-privacy@wywalic.ajpic.zonk.pl> napisał w wiadomości news:edm00n$mat$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...

Za wykonana i zmontowana płytkę, na podstawie dostarczonego, akceptowanego projektu z wykonaniem dokumentacji dla jednej sztuki bez części i z VATem ? :-)

Reply to
Gringo

Mówię o samym PCB (z wykonaniem dokumentacji), zlecanie montażu jednej sztuki to chyba mija się z celem moim zdaniem, no ale jak ktoś lubi...

sword

Reply to
Adam Jurkiewicz

Użytkownik "Adam Jurkiewicz" snipped-for-privacy@wywalic.ajpic.zonk.pl> napisał w wiadomości news:edm657$i8g$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...

Zobacz cały watek. Ja nie wiem o jaki zakres prac chodziło autorowi wątku. Wiem tylko, ze chciał sprawdzić, czy nie przepłaci, bo jest kaufmanem (inwestorem) nie mającym pojęcia o stronie technicznej.

Reply to
Gringo

No właśnie o to chodzi, że pytanie jest nieprecyzyjne. W każdym razie ma już pogląd na koszty produkcji.

sword

Reply to
Adam Jurkiewicz