koszt naprawy t23

Dnia 21-01-2009 o 20:51:58 ELP snipped-for-privacy@poczta.neostrada.pl> napisał(a):

To jest nic, bo elektronik "coś robi" a informatyk przychodzi kliknie w jedno miejsce i mówi 1000zł :) i to jeszcze po mocnej znajomości. A czasami siedzi kilka nocy i zarobi

200 zł :) życie :) Ale oczywiście ludzie uważają że ktoś to zrobił tylko klinięciem, a nie patrzą ile to kliknięcie wymaga pracy.

Ostatnio robie biznes płatny w naturze kumpel mi alarm ja mu pomagam w IT. No i zażartował że będe musiał mu dopłacić bo "nic" nie robie a on wydał na to tyle kasy. To go przetrzymałem z 2 problemami 3 nocki i już jest grzeczny :)

Tak to właśnie jest płaci się za wiedze, bo trzeba naprawde dużo wiedzy żeby naprawić TV, bo snieży ;) ja sobie kiedyś naprawiałem takie rzeczy sam, nawet w czasach studiów jakoś tym dorabiałem, ale ile ja mam do dziś z tego książek to głowa mała, jakieś schematy, rysunki własne. Poprostu szok ile musiałem umieć żeby robić proste usterki. Wtedy internet raczkował , 3 minuty na modemie kosztowały 0,36 zł. Ech to były czasy. Teraz google i 90% usterek się "samo" naprawia :)

Reply to
CodeBoy

Jak to niekoniecznie?! Serwis wymyślił bajkę i tyle. Całe szczęście że nie zalali sprzętu przed oddaniem.

Czyli powszechne jest oszukiwanie klienta. Ja bym się wstydził bronić takiego punktu widzenia (a też pracuje w serwisie i to poważnej firmy)

Ale za przeproszeniem pitolenie, klient przychodzi do serwisu i powinien wiedzieć ile zapłaci za diagnozę, ile za naprawę. Np za jakiekolwiek obejrzenie sprzętu 100pln. Nawet jakby trzeba było wymienić tylko baterie. Diagnoza za to powinna być uczciwa, program Usterka powinni zrobić inaczej, dawać sprzęt do naprawy z wiadomym uszkodzeniem i nagrywać diagnozy serwisantów.

Pozdrawiam KK

Reply to
KK

dziękuje wszystkim za odpowiedzi

Reply to
zzzz

Użytkownik CodeBoy napisał:

Hehe. To jest tak jak z mistrzowską grą na fortepianie. Jest to w sumie dziecinnie proste. Wystarczy tylko wiedzieć, który klawisz w danym momencie przycisnąć :-)

P.S. Czasem też trzeba wiedzieć co komu zagrać ;-)

Pozdrawiam Grzegorz

Reply to
Grzegorz Kurczyk

Dnia 21-01-2009 o 21:15:08 Sylwester Łazar snipped-for-privacy@alpro.pl napisał(a):

Przecież napisałem "(to tak ogólnie)".

I o to właśnie chodzi. Cała resta jalą kolega wymienił, to tylko (zazwyczaj mało znaczące) dodatki do "ceny za wiedzę".

Pozdrawiam. ELP

Reply to
ELP