konwerter vga do euro

Zrobilem sobie konwerter zebym mogl podlaczyc sobie telewizor zamiast monitora ale cos nie bardzo to dziala. Nie wiem czy problem jest software'owy czy cos zle polutowalem.

Nie wiedzialem na ktora grupe wyslac tego posta, ale na tej wydaje mi sie, ze jest najwiecej osob ktore mogly miec z tym doczynienia.

Jak sie uruchamia windows (XP) to na telewizorze widze cos takiego:

(oczywiscie to wszystko dosyc szybko "lata" po ekranie)

Jak tylko przejdzie do ekranu logowania to ekran telewizora staje sie poprostu czarny.

Czy jezeli wszystko jest dobrze zrobione to podczas ladowania windowsa ekran moze tak wygladac tak jak to jest u mnie ?

Jezeli tak, to w jaki sposob zmusic windowsa zeby przestawil karte graf. w tryb PAL ?

Probowalem juz power stripa ale troche dziwnie sie on zachowuje - mimo przestawienia rodzielczosci na 720x576, wcale nic sie nie zmienia,a chyba powinno ?

Reply to
Pawel_sm
Marcin Osiniak

----- Original Message ----- From: "Pawel_sm" <Pawel snipped-for-privacy@poczta.onetusunto.pl>

To: snipped-for-privacy@newsgate.pl Sent: Tuesday, July 29, 2003 11:56 AM Subject: konwerter vga do euro

zamiast

windowsa

A zmieniałeś odświerzanie i rozdzielczość zmniejsz na 640

Reply to
Darek G.
Reply to
Marcin Osiniak

zamiast Power Stripa sprobuj WinVGATV (czy jakos tak), problem moze byc tylko z autostartem w trybie PAL

Reply to
krychu (musk

Z tego wynika, ze powinienes sprobowac pobawic sie innym programem, skoro ten sobie nei radzi z Twoja karta graficzna.

Reply to
Marcin Osiniak

Tuesday, July 29, 2003, 1:17:39 PM,Pawel_sm nastukał(ła):

P> Chodzi mi o to czy u innych osob ktore zrobily taka sama przejsciowke P> podczas uruchamiania tez jest tak jak u mnie ?

> [...]

Reply to
=?Windows-1250?B?o3VrYXN6IEJvbGVzdGE=?=

A morze poczekaj aż sie power strip włączy 9jeżeli go masz i ustawiłeś co trzeba) i wtedy powinno być ok bo tak to tv dostaje zwykły sygnał

- za duża częstotliwość

Reply to
Jaro6678