Kabel EURO-EURO

MarianoItaliano denied rebel lies:

Ja po 10 sekundach w guglach znalazłem to:

Pewnie po kolejnych 30 znalazłbym łopatologiczny schemat z opisem...

Reply to
MoonWolf
Reply to
MarianoItaliano
Reply to
MarianoItaliano

A w życiu. Tak łączysz np. przedłużacz. Zobacz tutaj:

połaczyć wyjście wideo z wejściem wideo a nie na przeciwko siebie dwa wejścia. Co ciekawe sporo kabli właśnie łączysz tak, jak zrobiłeś. Na 10 metrach musisz mieć dobre, ekranowane przewody dla sygnałów wideo i audio. Na pewno nie ciągnij wszystkiego wiązką kolorowych kabelków we wspólnej izolacji :-) Wcale nie musisz mieć wszystkiego podłączonego. Tu masz dokładny opis Euro złącza:
ądaj do instrukcji obsługi TV i dekodera, bo czasem są dwa lub nawet trzy złącza w TV i trzeba wybrać właściwe gniazda a potem czasami próbować. Ostatnio eksperymentowałem z fabrycznym kablem do podłączania S-video przez Euro. Powodzenia Maciek

Reply to
Maciek
Reply to
MarianoItaliano