kondensatory tantalowe.

Powitanko,

Jeszcze sie nie spotkalem z tantalem bez narysowanego plusa... Pozdroofka, Pawel Chorzempa

Reply to
Pawel "O'Pajak

Powitanko,

Ja tylko napisalem, ze nie widzialem takiego bez narysowanego "+"...;-) W zwyklych elektrolitach oznacza sie minusowa noge, zwykle "-", albo paskiem przy niej. W tantalowych odwrotnie - oznacza sie plusowa noge. Jak nic nie ma, to nawet po dlugosciach nog sie nie rozpozna, bo sa takie same. Co jest na tym kondziolku napisane/narysowane, moze jakas kropka? Pozdroofka, Pawel Chorzempa

Reply to
Pawel "O'Pajak

Ma, i to BARDZO duze.

no coz - dolutuj dwa kabelki roznych kolorow, ZAPISZ ktory kolor do ktorej nozki, wsadz do sloika, przykryj czyms, podlacz pod zasilacz ..

Wyróżniona jakimś znakiem (najdczęściej kolorową plamką) noga to plus.

Reply to
Jacek Maciejewski

Nie wiem, moje miały równe nogi :) Pozostaje ci metoda słoikowa :)

Reply to
Jacek Maciejewski

Ale takze biurko, firanki - moga sie zapalic.

Tomasz Grodnicki