Końcówka mocy SVI4004

Witam, jestem poraz pierwszy na tej grupie:) Jestem nieszczęśliwym posiadaczem wzmacniacza Technics SU-V60-SE, wartość jego jest już czysto sentymentalna, poza tym że wcześniej naprawdę ładnie grał. Przy 3 już naprawie okazało się, że zepsuta jest ta końcówka mocy, której podobno już nie produkują i nie ma do niej zamienników. Może któś z szanownych grupowiczów coś w tym temacie mi pomoże, ewentualnie pozostaje tylko śmietnik:D. Z góry serdecznie dziękuję i pozdrawiam wszystkich!!! Paweł

Zawsze pozostaje ci Allegro: Wzmacniacz sie wlacza i swieca sie lampki (to chyba jakies LETY czy jakos tak), wzmacniacz dostalem w rozliczeniu dlugu i nie mam mozliwosci sprawdzenia bo sie nie znam wiec sprzedaje uszkodzony i nie chce negatywa (ale pewnie jest sprawny bo ktos na nim sluchal muzyki niedawno - sam slyszalem u niego w domu wiec ryzyko ze bedzie niesprawny jest minimalne)

Reply to
PAndy