Końcówka mocy

poszukuje takiej końcówki mocy

Zacznij od pomożenia sobie sam. Na zdjęciu nawet nóżek nie można policzyć, już nie mówiąc o tym, gdzie to siedzi i co robi.

Prawdopodobnie przebrandowane coś z serii TDA, ale CO to wymaga poszukania. Jakie napięcia zasilania? Na jakie piny podane? Jakiej mocy końcówka? Stereo/mono/mostkowa?

Reply to
Marek Lewandowski

dodatkowe zdjęcie

są 16V pomocy

dobierz ktorys ze strony

audio amplifiers wybieraj BTL 2x20W i podobne sprawdz potem w datasheetcie czy zgadzaja sie zasilania i wyjscia na glosniki wybacz, ale nie chce mi sie tego za ciebie zrobic, wiec nie placz.

Reply to
Greg(G.Kasprowicz

z powyższego pasują mi te ukłądy niech jakiś elektronik wypowie sie bo ja nim nie jestem osobiście obstawiał bym za tym środkowym TDA1554Q TDA1558Q TDA1564

1554 o ile sprawdalem ma inaczej wyprowadzona mase i zasilanie jestes pewien ze dobrze sprawdziles?
Reply to
Greg(G.Kasprowicz

prade mówiąc jestem zielony w tym temacie prosze o pomoc