Końcówka kl.D

Witam projektowałem i uruchamiałem wz. kl.D . Komplet końcówki to przetwornik syg.analog.na PWM. Sterownik tr.mos.Najlepszy to IR2110. Tranzystory mos.[tylko takie się do tego celu nadają] Tranzystory muszą mieć jak najmniejszy ładunek do wysterowania[nc.] Ich typ dobiera się w zależności od mocy jaką chce się osiągnoć. Końcówka pracuję z częstotliwością 280Khz. Na końcu stosuje się filtr LC.Materiał rdzeni [toroid]nie jest obojętny. ProjektowaniePCB.jest trudne. j.w.

Reply to
JW