Kolorowe paski i część martwej matrycy.

Problem wygląda następująco: Od jakiegoś czasu pojawiły się kolorowe paski na matrycy maka a od wczoraj umarł kawałem wyświetlacza.

Stawiam na kabelek łączący bebechy z matrycą ale słyszałem że może to być również np. od popsutego ram'u. Może ktoś spotkał się z czymś podobnym i potrafi doradzić. Ewentualnie polecić w Warszawie jakiś serwis, który by się podjął naprawy.

Z góry dzięki.

Reply to
Hugo

Użytkownik "Hugo" snipped-for-privacy@spam.pl napisał w wiadomości news:64dcf$45967a6b$594e2273$ snipped-for-privacy@news.chello.pl...

uszkodzona matryca .

pzdr

Reply to
Przemek

na 100% uszkodzony wyswietlacz. pozdrawiam

Hugo napisał(a):

[...]

Zapytaj w SADzie, na 99% potrafią to naprawić, ale raczej nie będzie tanio (uszkodzona matryca):

Adam Dybkowski