Klawiatura ergonomiczna, opinia

Witam!

Mam problem podobny do poruszonego w watku "Co zamiast myszki", czyli bolace nadgarstki... Tyle, ze ja podejrzewam klawiature. Dlatego tez chce zmienic klawiature na ergonomiczna. Jakie sa wasze opinie, czy to rzeczywiscie pomaga? Czy ktos gdzies widzial taka klawiature z touchpadem?

Pozdrawiam Krzysztof Przednowek

Reply to
CriSsOo

Od siebie dodam tyle: od jakichs pieciu lat wyrzucam te podkladki pod nadgarstki, przy komputerze siedze sporo (1/3 doby 6x w tygodniu) i na razie sie nie uskarzam na nic. Klawiaturke z touchpadem widzialem, ale bardzo dawno temu (1998) w salonie Vobis w Szczecinie. To tyle ode mnie.

Marek Dzwonnik napisal(a):

Gdy jeszcze pracowalem ba etat w firmie wojskowej, to tam byly sprowadzane klawiatury z trackballem. No ale cena byla nieprzyzwoita....

Reply to
Marcin E. Hamerla

Monday, September 08, 2003, 10:13:23 AM,jerry nastukał(ła):

j> Mam taka klawiature - oryginal "malomiekkiego". O ile klawiatura j> jest taka podzielona na pol i wygodna, z touchpadem ponizej czesci j> numerycznej, to nie da rady tego uzywac, bo cholerstwo jest zwykle j> a nie PS2 - a ja nie mam RSow wolnych :-( Phehhehe a widziales kiedys klawiature podlaczona do rs-a? :D Do klawiatury zwykla przejsciowka DIN/ps2 i bedzie chodzic. No ale jesli touchpad jest na COM no to nie wiem jak to zahula z przejsciowka - ale sprobowac warto - moze "zje".

Reply to
=?Windows-1250?B?o3VrYXN6IEJvbGVzdGE=?=

myślę, że RS to do TP był

nie zje, różne protokoły.

Reply to
Marek Lewandowski

ML> myślę, że RS to do TP był

ML> nie zje, różne protokoły.

Zje jesli jest "combo"..

Reply to
Łukasz Bolesta

Tue, 9 Sep 2003 18:34:35 +0200 jednostka biologiczna o nazwie "Marek Dzwonnik" snipped-for-privacy@message.pl wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

Dzieki za obudzenie :-)) Kazdemu sie trafia czasem "zacmienie googli" :-)) Tzn. czlowiekowi jakos nie przychodzi do glowy ze w googlach mozna znalezc to co trzeba :-)))

Reply to
BLE_Maciek

dobra dobra ;-) sorki, przeklawiaturzenie :(

Reply to
Marek Lewandowski