Interfejs klawiatury do PC [było Re: Klawiatura ergonomiczna, opinia]

Tue, 09 Sep 2003 18:23:18 +0200 jednostka biologiczna o nazwie Marek Lewandowski snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

THX.

Reply to
BLE_Maciek

klawiatura taktuje przesył danych, dane lecą szeregowo i po nich bit parzystości. Dla każdego naciśnięcia klawisza generowany jest jeden kod, po zwolnieniu klawisza wysyłany jest inny kodzik. ogólnie to

i wrzucić keyboard scancodes, a względem samej transmisji to do Application notes na
jest opisane jak podłączyć klawiaturę PC do uC z serii AVR.

Mam przetestowane w praktyce, mój eBook ma interfejs do normalnej klawiaturki :P

Reply to
Marek Lewandowski