Karta dźwiękowa USB

Na czym teraz się robi takie karty? (tanio, dobrze i łatwo) Chodzi mi również o to, by nie bazować na samplach tylko kupić kilkanaście kostek. Aaa, karta ma być dwukierunkowa, i na upartego nie musi pracować w full-duplexie.

A może ktoś coś takiego zrobił i się może pochwalić?

W ostateczności mogę spróbować rozbebeszać gotowe "pen-karty" do laptopów, ale wolałbym zrobić, bo muszę na PCB upchać jeszcze kilka drobiazgów

MAc mrn

Reply to
MAc

MAc schrieb:

PCM29xx seria Maxima jest wdzięczna. Co prawda 16 bitów, ale normalnie wystarczy. Masz stereo ADC i stereo DAC, stosunkowo mało elementów trzeba dolutować. PCM2904 jest tylko analogowy, PCM2906 ma dodatkowo SPDIF.

Waldek

Reply to
Waldemar

wystarWaldemar napisał(a):

Dzięki wystarczy mi analog, chodzi mi po głowie USBowy interface do psk31 i innych

MAc

Reply to
MAc

a nie przypadkiem Texas Instruments?

Co prawda 16 bitów, ale normalnie

Reply to
Tomek

Tomek schrieb:

Burr-Brown, czyli TI, masz rację. Zresztą firmy elektroniczne zmieniają nazwy częściej niż coponiektórzy gacie i kto by się tu połapał ;-)

Waldek

Reply to
Waldemar