kamery płytkowe ccd

Witam, oferta kamerek płytkowych CCD jest dość spora, interesuje mnie jednak rozwiązanie trochę nietypowe, czy są dostepne gdzieś schematy tych kamerek, chcę zmienić rozmiar (kształt) takiej płytki. Zastanawiam sie też czy taka kamera bedzie w stanie (przy założeniu przetwornika 1/3 lub 1/4" i rozdzielczosci powyzej 420 lini) pokazać ostry i czysty obraz elementu znajdujacego sie 1 cm przed obiektywem (oswietlenie IR) i jaki obiektyw zastosowac. Chcę wizualnie kontrolowac powierzchnie materiału (ewentualne uszkodzenia)

Arek

Reply to
Arkadiusz BĄCZEK

Schematy kamer to może nie, ale tam jest zwykle 1 scalak, a jego aplikacja jest zwykle dostępna w sieci.

To zależy od obiektywu - elektronika nie ma tu nic do gadania.

Leszek

Reply to
Leszek

Użytkownik "Arkadiusz BĄCZEK" <baczek snipped-for-privacy@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:e6p3e7$rr3$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl...

kupiłem na allegro kamerkę kolor za 50zł i to był strzał w dychę, używam do kontroli jakości montażu SMD, super sprawa nie trzeba ślęczeć z lupą w jakimś przykurczu tylko się gapisz na ekran TV w normalnej pozycji :) obiektyw jest regulowany w takim zakresie że można ustawić od 1cm do nieskończoności, element 0805 ma na ekranie 14" monitora PAL jakies 10cm :) co mnie zaskoczyło to brak efektu "rybie oko" obraz jest symetryczny

Reply to
blur

mozesz podac typ tej kamerki ?