USB kabel

Koja je maksimalna duljina koja se moze koristiti za USB kabel a da USB stick spojen na njega radi bez problema?

Reply to
Nitro

Negje maksimalno 10 m (no to ovisi od raèunala do raèunala) bez nekog huba i sliènog ureðaja koji kompenzira duljinu

spojen na njega radi bez problema?

Reply to
Marijan

Kako mogu provjeriti na svome racunalu koja je maksimalna duljina kabla? Potreban mi je minimalno funkcionalan USB 1.1 standard!

LP

Reply to
Nitro

Sa poveæanjem udaljenosti padati æe ti brzina do trenutka kada ti usb-stick vi¹e neæe biti prepoznat. To je maksimalna du¾ina. Mo¾e¹ si pomoæi kvalitetnim kablovima ali i oni imaju limite.

Reply to
Briglja

Testirao sam dva improvizirana USB produzna kabla napravljena od UTP parica, od 2 metra i 5 metara duljine. Brzine su bile:

2METRA = 13777 KBps 5METARA= 10560 KBPs.

Kada sam spojio ta dva improvizirana, nije mi htio detektirati USB stick. Istu gresku sam dobio kada sam spojio USB 1.1 kabel od 1.8 metara.

LP

Reply to
Nitro

Da li si probao u BIOS-u podesiti da kontroler koristi iskljucivo USB 1.1 standard ?

--
________
Pozdrav,

Mo¾e¹ i ovako probati: http://193.189.160.28/seibert/HP/UsbEnh/UsbLongCable.gif http://193.189.160.28/seibert/HP/UsbEnh/UsbLongCable2.gif

Damir

Reply to
Damir ©eligo

Nisam ni znao da se to moze :-)

Reply to
Nitro

Hm, mislim da se na +5V USB prikljucka racunala ne smije stavljati kondenzator veci od par desetaka (mislim 47) mikrofarada prema masi. Velika struja punjenja istog aktivirat ce zastitu i port ce biti onesposobljen.

Pozdrav, Zoran

Reply to
Zoran

Nasao na netu da se smije maks. koristiti 3 produzna s aktivnim pojacalima plus jos 3m obicni kabel. Dakle 18m. To sam i isprobao, i na 3 objekta (obavljena posla) mi radi bez problema USB printer na 18m udaljenosti od kompa.

Reply to
Marin

O kakvim je aktivnim pojacalima rijec ? Jel se radi o gotovom sklopovskom rjesenju ili home made proizvodu?

LP

Reply to
Nitro

Gotov produzni kupljen u trgovini. To je sve cega se sjecam.

Reply to
Marin

stick.

Velika

Mo¾da pomogne redno spojena prigu¹nica malog otpora?