Jakiś przenośny oscyloskop potrzebuję

Tak ze 4 kanały, fajnie jakby były izolowane. Ekranu mieć nie musi, może być dołączany do kompa. Napięcie na kanałach max 500V, dobrze jakby jakąś sondę prądową można było wziąć w komplecie żeby nie szukać i nie kombinować. To tak z grubsza, doradzi ktoś coś może? Nigdy nie miałem takiego czegoś i nawet nie wiem jak szukać ;)

L.

Reply to
Lisciasty