Jakie zlacze ?

Witam wszystkich !

Potrzebna mi jest para gniazdko/wtyczka. Taka, zeby ani jedna ani druga strona nie "kopnela" wykazujacego minimum dobrej woli uzytkownika. Chodzi o laczenie baterii kondensatorow, wiec po obu stronach moze sie pojawic wysokie napiecie. Oczywiscie zalezy mi na czyms stosunkowo latwo dostepnym :-) Czy mozecie mi cos polecic ? Z gory dziekuje !

Bartek

Reply to
brtlmj

Harting robi serie złącz z różnymi kombinacjami pinów, mają wersje 400V i AFAIR 1200V HAN-Q5 prawdopodobnie będzie tym, czego szukasz. NIe wiem, gdzie to W PL dostać

Reply to
Marek Lewandowski

Slicznie dziekuje za odpowiedzi :-) Speacony sie bardzo ladnie sprawdzily.

Bartek

Reply to
brtlmj