Zlacze ISA

Witam! Szukam zlacza ISA, chodzi mi o gniazdo z plyty glownej. Moze ktos ma? Moze byc z wylutu. Bym byl wdzieczny za 1 szt.

Pozdroo Karol

Reply to
Bizon

Udało mi się wylutować zwykłą transformatorówką 2 sztuki pare lat temu. Obydwa złącza bez uszkodzeń. Jedyne co warto mieć, to porządny odsysacz (szczelny). W razie czego można opalarką (tylko trzeba uważać, żeby plastik nie zmiękł...).

Reply to
Sebastian Bialy

Byle grzać od spodniej strony :)

TP.

Reply to
Tomasz Piasecki

Obydwa gdyby nie ślady cyny wyglądały by na nówki :P

Reply to
Sebastian Bialy

Mnie sie nie udaje ani jednym ani drugim :-(

Dnia 2005-02-21 23:54, Użytkownik J.F. napisał:

Z opalarką jest trochę problemu bo trzeba grzać na dosyć sporej powierzchni jednocześnie i równomiernie je wyciągać. Mozna też spróbować wylutować złącze na kuchence gazowej(na palnik kładziemy arkusz grubszej blachy, grzejemy od spodu aż lutowie rozmięknie i elegancko wyciągamy) lub w piekarniku.

Reply to
badworm