Co to jest za zlacze:

Witam !

Prosze o pomoc w identyfikacji prawidlowej nazwy tego zlacza:

Przypomina nieco zlacza na kartach dzwiekowych do podlaczenia przewodu audio z CDROMU lecz ma 6 pinow.

Potrzebuje zakupic wieksza ilosc wtyków żeńskich do tego typu zlacza najchetnej w wersji lutowanej do plytki. Moze ktos zna jakis namiar na firme ktora sprzedaje tego typu rzeczy ?

Z gory dziekuje.

Reply to
Witold Warczak

Nie znam symbolu, ale widziałem w Nikompie

- mają tam spory wybór złącz za śmieszne pieniądze a to mi wyglądało znajomo. Podeslij maila, może odpowiedzą, bo ich "sklep" internetowy to delikatnie mówiąc żenada :).

PS. niezła linijka, sam robiłeś :P ?

Reply to
Sebastian Bialy

wytrawię sobie ;-) tylko gorzej z równą krawędzią , chociaż jak się przyłożę to powinna wyjść

Reply to
szlovak