Jaki smartwatch dla nastolatka

Witajcie.

W ogóle nie siedzę w temacie. Szukam smartwatcha dla nastolatka. Założenia: męski, raczej pełnowymiarowy (czyli duża średnica), z kartą SIM, cena do ok. 800 zł.

To, co widzę, to z SIM są najczęściej dziecięce "zabawki". Natomiast bardziej "dorosłe" to łączą sięBT z telefonem.

Ma ktoś jakiś pomysł?

Reply to
Adam

Amazfit GTR 2 Sport?

Osobiści używam starszego GTS 2, z prostokątną tarczą. Widzę, że jest nowsza wersja GTS 2E o przedłużonym do 14 dni czasie pracy. Do swojego dokupiłem na Ali za grosze pasek milanese czarny (plecionka z nierdzewki) - skóra lepiej oddycha.

Nastolatek siedzi. Jego pytaj, czy to co sugerujesz, posiada jaki poziom:

1) zajebostości 2) obciachu

Ty się przejmujesz jakimś SIMem, a tu nie o to chodzi w mrocznym życiu nastolatków.

Jego koledzy mają pomysł. Mówie całkiem serio.

Takich gadżetów nie kupuje się analizując tabelki w specu, tylko trendy na lokalnym blokowisku.

Reply to
heby

W dniu 09.09.2022 o 13:32, Adam pisze:

Bo te z SIM trzymają baterię max 48h. Miałem to wiem i generalnie gówniane zabawki, te z SIM.

Hujawieja kup albo Amazfit, reszta droższa i niekoniecznie lepsza. Polecam te z dźwiękiem (ja mam) służy lepiej niż słuchawka czasem i nie muszę wyciągać telefonu z kieszeni, żeby pogadać, co często się przydaje.

Reply to
LordBluzg®🇵🇱

A po co mu ten smartwatch?

Bo mnie sie jakos podobnie wydaje, ze "dorosly" to przedluzenie telefonu, i SIM mu najmniej potrzebny.

J.F

Fri, 9 Sep 2022 13:32:24 +0200, w <8zoix5gvzf4r$.f9uwftlxsudj$. snipped-for-privacy@40tude.net, Adam snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał(-a):

A po co karta SIM?

Reply to
radekp

in <news:tfflc9$12opu$ snipped-for-privacy@dont-email.me user heby pisze tak:

:)

tak, dzis w samolocie obok mnie siedziała nastolatka ale zjeb, tylko uśpić.

:)

Reply to
PiteR

Dnia Fri, 09 Sep 2022 21:25:45 +0200, snipped-for-privacy@konto.pl napisał(a):

Bo to taki dziwoląg, że chodzi bez telefonu. Tak, są jeszcze normalni ludzie ;)

A na drugie pytanie obok: nie będę go pytał, co chce, gdyż to ma być prezent i niespodzianka.

Reply to
Adam

Fri, 9 Sep 2022 23:48:04 +0200, w snipped-for-privacy@40tude.net, Adam snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał(-a):

Brawo :D.

Żebyś za dobre chęci zjebki od niego nie zebrał ;)

Reply to
radekp

W dniu 2022-09-09 o 23:48, Adam pisze:

To daj mu kasę niech sobie sam kupi.

Reply to
Janusz

Hm, dzis to chyba juz "nienormalni" :-)

I chcesz go na siłę uszczesliwic kiepskim telefonem?

smartfona mu kup :-)

J.F

Dnia Sat, 10 Sep 2022 10:53:04 +0200, J.F napisał(a):

Ja nie mówiłem, że nie ma. Mówiłem, że nie nosi - dopisek: wszędzie ze sobą. Bardzo rzadkio nosi do szkały, nie nosi na zajęcia sportowe, nie nosi do sklepu. Nie ma też kiepskiego - ma wystarczający, nawet do popykania od czasu do czasu w jakąś mocniejszą (względem wymagań) grę.

Reply to
Adam

Dnia Sat, 10 Sep 2022 09:36:14 +0200, Janusz napisał(a):

Mam czasem możliwość kupienia sprzętu z rabatem 70%. Czasem jest to sprzęt po zwrocie lub naprawie producenta, praktycznie bez śladów używania lub z wymienioną obudową i nową baterią, jeśli chodzi o smartfony czy inne smartwatche. Wolę (i on też) kupić powiedzmy za 500 zł sprzęt refurbished warty 1400, niż za to samo 500 kupić chińskie badziewie.

On możliwości kupna refurbished raczej nie ma.

Reply to
Adam

W dniu 10.09.2022 o 12:28, Adam pisze:

I jak zwrotnie poprosi Ciebie o kupno tego refurbished to co się stanie?

Reply to
nadir

Dnia Sat, 10 Sep 2022 15:09:03 +0200, nadir napisał(a):

Nie rozumiem pytania. Skąd on ma wiedzieć, że coś akurat jest? Czasem są to strzały trwające kilkadziesiąt sekund. Mam o tym informację i decyzję albo podejmuję w ciągu chwili, albo towar jest wyprzedany. Takie informacje mam np. od dystrybutorów. Normalny "cywil" ani nie ma dostępu, ani nie może kupić u dystrybutora. Natomiast, gdybym miał kupować zwykłe "okazje", czyli przykładowo refurbished ale bez oryginalnego pudełka i bez niektórych akcesoriów 10% taniej, to wolę nowy sprzęt. Takie okazje stoją długo, czasem nawet kilka dni.

Owszem, młody może śledzić publiczne informacje, jak np. Ibood. Tam też rzadko, ale bywają okazje.

Stąd zbieram informacje na temat ciekawych i wartych uwagi modeli. A ze względu na niespodziankę, nie chcę do tego angażować młodego.

Reply to
Adam

W dniu 10.09.2022 o 19:23, Adam pisze: [...]

W życiu dostałem sporo prezentów. Przedmioty, o których bliskim wydawało się, że będą dla mnie użyteczne. O ile dobrze pamiętam, WSZYSTKIE wylądowały w szafkach lub na samym dnie szuflady. Życzę powodzenia.

Paweł

Reply to
Paweł Pawłowicz

Dnia Sat, 10 Sep 2022 19:35:08 +0200, Paweł Pawłowicz napisał(a):

On cieszy się ze wszystkiego, co dostanie.

Natomiast w tym przypadku - ma jakiegoś starego smartwatcha, jeszcze dziecięcego. Już musiał zrobić dodatkowy otwór, bo pasek krótki. Musi codziennie ładować. I już go nie bawią kolorowe kaczuszki czy inne tego typu aplikacje w tym urządzeniu, więc może mu się przyda nowy "doroślejszy". A jak nie, to sprzeda - nie ma problemu.

W każdym razie szukam czegoś odpowiedniego, niekoniecznie smartwatcha, aczkolwiek na razie nie mam innego rozsądnego pomysłu.

Reply to
Adam

List do św. Mikołaja to poważna instytucja. Od kiedy zacząłem pisać swoje, trafnośc prezentów dramatycznie wzrosła. :-)

Pozdrawiam, Piotr

Reply to
Piotr Wyderski

W dniu 10.09.2022 o 19:23, Adam pisze:

On nie ma wiedzieć co akurat, ale za kasę którą uzbiera kupi sobie co będzie akurat potrzebował lub poprosi Ciebie o kupno jakiegoś gadżetu. Akurat będzie to OK, będzie za tydzień-dwa, też OK. Nie będzie to się chyba świat nie zawali?

Reply to
nadir

Dnia Sun, 11 Sep 2022 21:44:51 +0200, nadir napisał(a):

Jeszcze raz: Chcę mu kupić coś na Boże Narodzenie. Mając określoną kwotę lepiej jest zapolować na coś lepszego z dużą zniżką, niż kupować to, co akurat jest - w domyśle: słabszego/gorszego za te same pieniądze. Tak sobie umyśliłem.

Dlatego też już się zastanawiam nad smartwatchem lub czymś innym, co by mu się mogło przydać. A przydać dlatego, że jestem pragmatyczny, raczej nie kupuję rzeczy niepotrzebnych. Przynajmniej z mojego punktu widzenia ;) Rower ma (zresztą rower kosztuje powyżej 2 tys. zł.), smartfon i laptoka też ma. Tak więc nie mam teraz pomysłu na nic innego, oprócz smartwatcha.

Reply to
Adam