Jaki smartwatch dla nastolatka

W dniu 11.09.2022 o 22:59, Adam pisze: [...]

I to jest tu kluczowe: z Twojego punktu widzenia. Trochę pokory, a może po prostu szacunku dla innych, którzy nie muszą podzielać Twojego punktu widzenia. A jeśli chcesz mu zrobić niespodziankę, kup kraftowe piwo, tysiąc możliwości. Za niewielkie pieniądze doceni, że tato o nim pamiętał.

Paweł

Reply to
Paweł Pawłowicz

Alkohol jako prezent dla dziecka!!! nawet dorosłego!!! chyba jaja sobie robisz.

Reply to
Janusz

W dniu 12.09.2022 o 12:52, Janusz pisze:

Ale smartwach/smartfon/tablet już będą OK?

Reply to
nadir

W dniu 2022-09-12 o 16:10, nadir pisze:

A dlaczego nie?

Reply to
Janusz

W dniu 12.09.2022 o 18:24, Janusz pisze:

To dlaczego nie alkohol? Uzależnić można się tak samo od alkoholu jak i smartfona.

Reply to
nadir

W dniu 2022-09-12 o 18:45, nadir pisze:

No nie, jak nie widzisz różnicy to trudno, ja widzę i dziecku swojemu alkoholu nie kupię, co innego znajomym.

Reply to
Janusz

W dniu 12.09.2022 o 18:50, Janusz pisze:

Pełnoletniemu?

Sam nie pijesz i źle im życzysz, czy pijesz ale pełnoletniemu dziecku będziesz mówił, że to zło okrutne?

Reply to
nadir

W dniu 2022-09-12 o 21:28, nadir pisze:

Tak.

Sam już nie piję i nikomu nic złego nie życzę.

Reply to
Janusz

Ale niszczy oczy, kręgosłup, "musk"... Poza tym, żeby mieć od alkoholu zniszczoną wątrobę, to trzeba jednak dosyć mocno łoić.

Reply to
nadir

Dnia Tue, 13 Sep 2022 15:10:56 +0200, nadir napisał(a):

Dzieciak w siódmej klasie. Alkohol na razie odpada, piwo też.

Nie wiem, co może niszczyć smartwatch, jak ktoś wcześniej sugerował. To, że kilka razy dziennie sprawdzi godzinę, to mu kręgosłupa nie skrzywi. Jak będzie biegał czy na rowerze jeżdził, to może sprawdzić dystans i też przez to z roweru nie spadnie.

Jeszcze jedno: to nie mój dzieciak, tylko brata, ale w tym aspekcie nie ma znaczenia.

Reply to
Adam

W dniu 14.09.2022 o 00:38, Adam pisze:

No jak niepełnoletni to alkohol odpada.

Smatwatch to taki wybajerzony zegarek i pewnie sam z siebie krzywdy nie zrobi, ale generalnie to on jest przedłużeniem smartfona. A nadużywanie smartfonów to obecnie podpada już u wielu pod nałóg. Zaś wgapianie się godzinami w ekran i wymuszona postawa powodują wady wzroku i defekty kręgosłupa, szczególnie w odcinku szyjnym. To ostanie usłyszałem jakiś czas temu od pewnego ortopedy, który leczy głownie kręgosłupy u dzieci i młodzieży.

Reply to
nadir

W dniu 14.09.2022 o 22:06, nadir pisze:

Skręcę Cię o 180°. Smartwacz zapobiega używaniu smartfona. Zwyczajnie jest po to, aby nie wyciągać smartfona z kieszeni...i cały Twój mizerny plan...wpizdu w sensie wypowiedzi :]

Mam/używam, to wiem. Mój smartwacz ma obsługę dźwięku, więc często robię "talk to the hand" (

a gawiedzi opada kopara. Generalnie mam to w głębokiej dupie. To moja doskonałość i czuję się z tym dobrze :) Normalka.

Reply to
LordBluzg®🇵🇱

A będzie tylko gorzej.

Arnold Ziffel

A czytnik ebooków ma? Jak nie ma, to niech ma. To może być świetna inwestycja.

Reply to
Arnold Ziffel

ale chcesz to zmienić ?

Reply to
sundayman

W dniu 2022-09-20 o 03:02, sundayman pisze:

Właśnie nie chcę, aby zmienił nawyki. Dlatego chcę mu kupić nowy smartwatch - bo jak pisałem wcześniej ze starego, "dziecięcego" wyrósł i mentalnie, i fizycznie. A gdyby nie miał smartwatcha, to może być, że częściej by zabierał ze sobą smartfona.

Reply to
Adam