Jak zrobić wiele małych płytek drukowanych?

Witam

Mam ograniczoną wersję Eagle. Może robić on płytkę o małych wymiarach, chciałbym skopiować ją kilka razy na jednej stronie A4 poprzez jakiś program zewnętrzny bo w Eagle chyba nie ma takiej opcji. patrzyłem ten Micorsoft Office Document Image Writer zamiast zwykłej drukarki ale problem jest ze skalowaniem, tzn. można skopiować, ale od razu powiększa wycięty kawałek nie wiadomo po co. Czy ktoś przerabiał ten temat ?

Reply to
szlovak

szlovak napisał(a):

Sprobuj

Mam tylko nadzieje ze wersja trial nie wali watermarka na cala strone (pisza o jakims "small banner").

Reply to
Marcin Gala

Marcin Gala napisał(a):

dzieki

Reply to
szlovak

Rimu robi to automatycznie. Wystarczy zaznaczyć opcję Title. Wypełnia całą kartkę, bez kombinacji. Jeśli wydruk ma być na drukarce - wersja demo wystarczy. Jeśli ma być export do plików Gerbera - tylko wersja pełna. W wersji demo nie ma zapisu płytki do pliku. Można ją jednak całą zapisać w bibliotece jako komponent.

-- . pozdrawiam Sylwester Łazar

-oprogramowanie do edycji schematów i projektowania PCB

Bardzo prosto albo wydrukuj do postscriptu i powiel postscript, albo uzyj skryptu w eagle (poszukaj skrytpow i dodatkow na stronie eagle), albo tak jak robie ja i przy okazji operuja na pcb - drukuje do postscriptu (driver za darmo ze strony adobe albo z MS), potem uzywam darmowego ghostscripta z gsview, konwertuje to do bitmapy tak by miala rozdzielczosc drukarki, bitmape z natywna rozdzieloczoscia drukarki powielam w gimpie (tez darmowy) i drukuje. proste, mozesz dolozyc nawet grafike do plytki... ja np zawsze uzywam filtru medianowego ktory zmiekcza ostre krawedzie i moze poprawic separacje sciezek np przy metodzie termotransferowej. sprawdzone i dziala!

zawsze pamietac trzeba ze strona A4 tj 297 na 210 mm co przy 600 punktach na cal daje bitmape 7015 x 4960 pikseli (oczywscie drukarka nie drukuje od krawedzi do krawedzi - IMO bezpieczna wielkosc to margines po ok 13 mm z kazdej strony czyli w rzeczywistoci bitmapa ma 6401x4346) i po klopocie.

Reply to
PAndy

szlovak napisał(a):

Chyba najprościej: W eagle - File/CAM processor W oknie "Output": "Device" wybierz PS, "File": plik jaki i gdzie chcesz mieć zapisany W "Style" bez zmian (ew. odznacz "Fill Pads" jeśli chcesz mieć otworki)(przy warstwie TOP dla termotransferu wybierz "Mirror") W warstwach wybierz tę którą chcesz mieć w pliku, reszta bez zmian (musisz spróbować) I w końcu przycisk "Process Job"

Otrzymany plik do Corela i robisz z nim co zechcesz - duplikujesz, wymazujesz, dorysowujesz, dokładasz grafikę, itp. Możesz drukować z Corela bez żadnego skalowania dopasowywania itp. Możesz też exportować do PDF i drukować u kogoś kto nie ma Corela

Reply to
Andrzej Stachurski

dzięki, widzę że bardzo duże możliwości ma Eagle

Reply to
szlovak