jak wylutować biosa....

Witam

Zastosować "zimną cynę". Jest to dosyć drogi stop "czegoś tam" który po podgrzaniu bardzo długo trzyma temperaturę. W tej chwili nie mam namiarów na handlarza ale jeśli będzie zainteresowanie to znajdę adres(wysyłkowy).

Reply to
Zbych

Mnie jednak sie podoba pomysł "zyletkowy" - Prostu i jak sądze skuteczny- Chociaz opalanie gazowe moze być nawet szybsze jednak zanim spóbuje pocwiecze na starych scalakach.

Co do lutownicy to mam stacje lutowniczą- wiec transformers nie bedzie potrzebny.

Dzieki za rady.

Reply to
Pawel

Tomasz Piasecki napisał(a):

Te pocięte palce od żyletki... :P

Reply to
Virus_7

Pawel napisał(a):

Ja jestem za gazem. ;P Mimo wszystko jest bezpieczniejszy, nie używamy siły, więc nie ma szans na zniszczenie płyty. Ale trzeba też uważać na temperaturę.

Reply to
Virus_7

;) hehe dobre...

Reply to
PAndy

Pawel napisał(a):

ja takie rzeczy robie opalarka do okien (z dorobiona regulacja temperatury wylotu, aczkolwiek nie jest to wymagane). Niestety podmuch z zwyklej opararki na plyte glowna spowodowalby topienie plastiku zlacz pci i innych - wiec stosuje "hirurgiczne" podejscie - kawalek tekturki z wycietym otworem na scalak, ale nie po prostu otwor kwadratowy, a troche wieksze naciecie X - nadmiar tektury wywijam w dol, tworzy sie taki "lejek" dzieki czemu tektura jest kawalek nad plyta (i pod spodem wszystkie elementy zaslania), a scalak ktorego chce wylutowac miesci sie w srodku tego krateru... Nie wiem jak to wytlumaczyc lepiej, ale troche rozumu i kazdy to wymysli chyba.. Do kompletu dluuga penseta - zeby sobie palcow nie popalic przy wyciaganiu ukladu. Nie polecam robienia tego pod skosem/bokiem - jak sie przypadkiem rozlutuja jakies elementy obok - to nie odleca albo nie poprzesuwaja sie chaotycznie.

Reply to
BartekK

Pawel snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał(a):

Robiłem to tak jak już pisał ktoś - drutem oporowym 0.1 - 0.3 . Możesz spróbowac także nitką lnianą, bawełnianą. Przy małej ilości nóżek wytrzymuje. Nitkę trzeba wciągnąć pod scalak pętelką z drutu Cu 0.1 .

Reply to
wobo