Jak wykryc czlowieka

a mzoe czujnik nacisku na klape? i czujnik domkniecia kabiny? + czujka ruchu

Reply to
Greg(G.Kasprowicz

Nie bardzo kupisz, bo w pomieszczeniu wiecej rzeczy moze miec taka temperature, odkryta skora ma zreszta nizsa, a odziez jeszcze nizsza.

A to co "widac" nie tylko od temperatury zalezy, ale tez od emisyjnosci powierzchni.

No coz - mozna by probowac termokamery, ale one drogie sa. Bardzo drogie :-)

Użytkownik Jacek napisał:

To nie jest żaden cud. Normalne urządzenie, jak każde inne. Umiesz zrobić albo nie umiesz. Jeśli umiesz, to żadne dodatkowe informacje Ci potrzebne nie są, bo sobie wszystko sam wymyslisz co i jak. Widzę, że Ci się nie chce grzebać. Dyskusja miała np miejsce na pl.misc.budowanie w dniu 8.01.2004, 18.02.2004. Możesz się dogrzebać. A jakieś stare zdjęcia:

Jest przynajmniej jeden open project po polsku a autor istnieje na grupie. Dopiero co ktoś podawał adres.

Reply to
A.Grodecki

Użytkownik Jacek napisał:

Jak sama nazwa pliku wskazuje, jest to moduł WEJŚCIOWY.

Wymyśl sobie konfugurację. Jesli tego nie zrobisz to dalej sobie nie poradzisz tym bardziej. Dopasuj do swoich potrzeb. Ja się z ilością sprzetu nie liczyłem, byle koncepcja była prostsza i okablowanie.

Prawdopodobnie.

Reply to
A.Grodecki

Użytkownik SP9LWH napisał:

Jak nie uszanujesz złotówki, miliona nie dorobisz sie nigdy. Ale nie w tym rzecz. Poprostu takie rozwiązanie może być potrzebne, i już. Moze być tez bezpłatnym skutkiem ubocznym, więc dlaczego nie?

Reply to
A.Grodecki

Użytkownik Jacek napisał:

Moja własną. A kto Ci każe trzymać się jakichś gotowych opracowań stworzonych w konkretnym, nie przystającym celu???

Reply to
A.Grodecki

A zona gderajaca "moglbys to w koncu naprawic" ? :-)

Takie normy powymyslali. :-( I tak dobrze, ze w Polsce wiele norm jest znacznie ostrzejszych niz w Unii. Tego akurat nie musimy zmieniac.

Reply to
Adam Dybkowski

Dodalbym jeszcze calkiem sensowne:

- RS485 (dobre bo szybkie, moze byc multimaster i na duza odleglosc)

- radio na 433MHz (np. na modulach Chipcon'a)

Reply to
Adam Dybkowski