jak rozdzielic S/PDIF na analogowy

witam, spotkal sie ktos moze z dekoderem ktoryr na wejsciu ma S/PDIF a na wyjsciu normalny analogowy sygnal ? Mam cyfrowy tuner ale w amplitunerze do kina domowego nie mam wejscia cyfrowego tylko analogowe wejscia...

Zewnetrzny przetwornik C/A ale czy warto...? Najprostrze to chyba zrobic konwerter na UDA1351 lub UDA1352 ale... sam chyba nie zrobisz...

Reply to
PAndy

Michał Trych napisał(a):

Są amplitunery (większość?) z wejściami cyfrowymi SPDIF i wyjściami pre-out wszystkich kanałów. Na prawdę taki będzie taniej kupić niż wydziwiony dekoder. Jeszcze zależy, jak zakodowany jest dźwięk, który puszczasz przez SPDIF - Dolby Digital, DTS, PCM?

Reply to
Adam Dybkowski

Michał Trych napisał(a):

A jakie masz źródło tego dźwięku cyfrowego? Może wystarczy wymienić odtwarzacz DVD - na model posiadający dekodery DD/DTS, który będziesz mógł analogowo dołączyć do twojego wzmacniacza.

Reply to
Adam Dybkowski