dwa wyj euro do jednego wejscia

Witam mam taki problemik: mam dwa tunery satelitarne, analogowy (Diora TSA502 ) i cyfrowy (Polsat). podlaczyc je chce kablem euro do tv, ale tv ma jedno wejscei euro

probowalem polaczyc te dwa kable w jeden. pomyslalem ze jak tylko jeden tuner bedzie wlacza=ony to tylko on bedzie na tv widoczny. z dzwiekiem tak jest ale nie z obrazem gdy analogowy tuner jes twylaczony , cyfrowy da sie ogladac bez problemu. ale w druga strone nie dziala. wylaczony cyfrowy krzaczy mi analogowy

w tej chwili mam podlazcone cyfrowy do euro, a analogowy przez kabel antenowy. problem w tym ze jest slabsza jakosc przy polkaczeniu przez kabel antenowy, moja naziemna antena zakloca mi sygnal z analogowego tunera. probowalem w tunerze pokrecic , zmienic czestowtliwosc nadaawania (regulacja w zakresie 39-44). ale z anteny naziemnje jest na tyle duzo w tym miejscu odbic ze sygnal nie jest idealny.

Jak mozna rozwiazac problem? Sa jakies kable specjalne do tego ? Z tunera diory jest wyjscie 5V ale nie stety nie da sie z niego zasilic przekaznika, probowalem. musialbym jakis zewnetrzny zasilacz podpinac i ewentualnie sygnal pobrac z tego wyjscia.

pozdrawiam Arkos

Reply to
arkosss

Przecież tunery mają po dwa gniazda Scart, pomiędzy nimi jest przejście sygnału. Łączysz "szeregowo" i działa ! Wmak

Reply to
wmakWYTNIJTO