Jak pobawić się procesorami DSP.

Ze złomu udał mi się odzyskać kilka procesorów DSP : TMS320C51 + pamięć RAM + FlashROM. Chciałbym to "poskładać", zaprogramować i uruchomić, niestety za bardzo nie mam pojęcia jak się do tego zabrać, niestety w internecie nie znalazłem nic konkretnego na ten temat.

Ps. samą płytkę to jakoś wymęczę :)

Reply to
Maksymilian Dutka

a nie prosciej bylo tego nie rozwalac? keidys na wolumenie kupilem kilka plytek DSP56004 z ADC,DAC 18 bit,

48kHz,RAM..wystarczylo podpiac EPROM i smigalo.. dalem ok 2zl/szt:)

i nie chce mi sie wierzyc ze w neci nei znalalzes nic na ten temat: na przykald..

proponowalbym ci, skoro chcesz cos zrobic, zamowienei bezpltnych sampli czegos nowszego..np TMS320C2xxx szkoda sie uczyc czegos, co nie jest produkowane.. a do nowszych kosci masz wiecej dokumentacji w postaci elektroicznej. do starych pozostaja glownei papierowe. mnostwo info znajdziesz w bibliotece uczelnianej..to jest jeden z bardzien znanych prockow..

Reply to
greg

Dnia 2005-01-08 17:55, Użytkownik Maksymilian Dutka napisał:

Tutaj znajdziesz schemat zestawu laboratoryjnego z TMS320, który wykorzystujemy na laborkach. Brakuje w nim niestety schematu samego DSK Texasa ale to chyba powinno dać się znaleźć u nich na stronie. Jest też trochę materiałów do poczytania.

Reply to
badworm

Użytkownik "Maksymilian Dutka" snipped-for-privacy@usunonet.pl napisał w wiadomości news:crp3gs$t3m$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...

Zobacz tu:

nie tak drogo (jak sądzę) kosztuje zestaw do TMS320C51. A masz tam i gotową płytkę, oprogramowanie i drukowaną dokumentację.

Andrzej Kamieniecki

Reply to
Andrzej Kamieniecki

greg napisał(a):

To było na 4 warstwowej PCB a co za tym idzie nie idzie wy kapować co się z czym łączy dodatkowo on łączył się z GAL-aimi, kolejkami FIFO, masę "logicznej drobizny" i jakiś nierozpoznany prze zemnie układ: 4LO4F1614 To był chyba router WAN.

To znalazłem ale początkujący nic sensownego nie znajdzie.

Jakoś tych sampli nie lubię :), a myślę że jeżeli nauczę się podstaw na jakimkolwiek to i poradzę sobie z nowszymi.

Żebym miał dostęp do jakieś konkretnej :(

Reply to
Maksymilian Dutka

badworm napisał(a):

Gdzie ? :)

Reply to
Maksymilian Dutka

Andrzej Kamieniecki napisał(a):

Mógł byś podać cenę bo strona wymaga zalogowania i jest dostępna tylko dla firm.

Reply to
Maksymilian Dutka

Użytkownik "Maksymilian Dutka" snipped-for-privacy@usunonet.pl napisał w wiadomości news:crpbpe$2aj$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl... [ciap]

Chyba musisz do nich zadzwonić i zapytać. Kupowałem ten zestaw u nich baardzo dawno temu, jak mieli inną stronę i wówczas podawali ceny. Nie pamiętam w tej chwili dokładnie, zwłaszcza że chyba coś tam jeszcze brałem ale zdaje sie to coś w okolicy 200,- PLN, a może mniej ale nie pamiętam.

Andrzej Kamieniecki

Reply to
Andrzej Kamieniecki

Dnia 2005-01-08 20:10, Użytkownik Maksymilian Dutka napisał:

Ehh, coś ostatnio zapominam wklejać linki ;-)

badworm

tak, kolega kupil to za ok 50EUR ze 2 lata temu..

Reply to
greg

Maksymilian Dutka napisał(a):

jesli mozesz, odezwij sie do mnie na priv. odbija mi maile do Ciebie z adnotacją

error: no_such_user: snipped-for-privacy@onet.pl

Reply to
Tawez

badworm napisał(a):

Dziękuje, bardzo przydatne materiały.

Reply to
Maksymilian Dutka

Sat, 08 Jan 2005 17:55:02 +0100 jednostka biologiczna o nazwie Maksymilian Dutka snipped-for-privacy@usunonet.pl wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

A u producenta tj. na

juz sprawdzales ? :-) Zobacz tez rzeczy na ftpie na ti.com.

Reply to
BLE_Maciek

BLE_Maciek napisał(a):

Tak w większości przypadków pisze że TI już nie wspiera tych procesorów i proponuje nowe.

Jak się tam wpakować?

Reply to
Maksymilian Dutka